"Dank voor het mooie product We hebben al weer ideeën voor een volgend filmpje."
Henri Potze - Eigenaar Greenhouse Marketeers BV
Hulpvraag
Van Greenhouse Marketeers
Helderheid creëren in de complexe wereld van duurzaamheid en CO2 compensatie? Hoe doe je dat? Greenhouse Marketeers geeft bedrijven het inzicht dat nodig is op dit gebied. Ze helpen om een toekomstvisie te bepalen en de ecologische footprint te berekenen en zelfs te compenseren.
Zij hadden behoefte aan een eenvoudige animatie om dit ingewikkelde proces duidelijk te maken.
Het resultaat
Werkwijze Hopps
Tijdens het kennismakingsgesprek zijn we direct ingegaan op het doel van de animatie. Wat moet er voor de kijker helder zijn, na het zien van de animatie? Wat zijn de belangrijkste punten die moeten worden getoond? Hoelang mag de animatie duren en op welk medium wordt het straks bekeken?
Met de input van de sessie ben ik aan de slag gegaan om een conceptontwerp te maken. Het idee was om alles in één overzicht te visualiseren.
Na de eerste feedbackronde, is besloten om toch ieder element een aparte scène in het script te geven en zo de animatie op te bouwen.
Dankzij korte communicatielijntjes en directe feedback mag het eindresultaat er zijn. En kan de animatie op de diverse media van Greenhouse Marketeers worden gedeeld.